Beam me up Scotty…
Ο Λινουξάς ο πρώην Windowsάς και ο Τρέκκι.

Μια βραδιά στο στριπτηζάδικο…

Αξιώθηκα και γω στα 35 μου (τώρα έχω γεράσει ακόμη πιο πολύ…) να πάω σε στριπτηζάδικο.

Ναι… τσιτσιδάδικο το λένε στο χωριό μου. Κει που οι ξετσίπωτες πάνε και χορεύουνε στο δρόμο (τάδε έφη ένας παππούς).

‘Ολα τα μωρά στην πίστα που λέει και το άσμα να ‘ουμ.

Βασικά… έκανα χάρη στο φιλαράκι.
– Σώσε με από τη ΓιουροΒύζιον, είπε… πάμε να κάνουμε γιούργια στα Βύζιον;

Πως να πει κανείς όχι σε τέτοια πρόταση; Απεγνωσμένη κραυγή βοήθειας από ένα συνάνθρωπο ήταν. ‘Έπρεπε να σωθεί η αθώα αυτή ψυχή από το μαρτύριο του διαγωνισμού που αδημονούσε όλη η Ευρώπη να δει…

Χαλαρά βέβαια… με τις ευλογίες της συμβίας του και χωρίς τις ευλογίες της δικής μου που έλλειπε εκείνη την εποχή σε ταξίδι για δουλειές (αλήθεια λέω… σε ταξίδι ήταν) κατά τις 12 και κάτι περνάμε την πόρτα του καταστήματος.

Ως 35άρης… ο φωτισμός του χώρου μου θύμισε ντίσκο του ’80, τότε μωρέ που φοράγαμε άσπρη κάλτσα, μαύρο παντελόνι και άσπρο πουκάμισο και ήμασταν σαν τον Κάσπερ το φαντασματάκι διασχίζοντας τη Λεωφόρο Γράμμου στις 3 το πρωί.

Αράξαμε τις κορμάρες μας (γκούχου-γκούχου) στην άκρη της πίστας.
Ουσιαστικά… καθίσαμε κάτω από τη μπάρα (μια από τις πολλές της πίστας).
…για να έχουμε θέα…

Και γω ο βλάξ, κάθισα στην έξω πλευρά.
Ανήξερος.
Αδαής.
Επαρχιώτης στη μεγάλη Σαλονίκη.
‘Έχοντας άγνοια κινδύνου… και του τι επρόκειτο να ακολουθήσει.

Αρχικά… νορμάλ καταστάσεις έβλεπα.
Σερβιτόρους να περιφέρονται με το μόρτικο παπιγιόν τους και να εξυπηρετούν πελάτες.
Μπόμπες, μπυρίτσες, σαμπάνιες… τα κλασσικά.
Μαύρες, Βουλγάρες, Ρωσσίδες, Ουκρανές, ψηλές, κοντούλες, ότι τραβάει η ψυχή σου, να περιφέρονται από τραπέζι σε τραπέζι.

Κονσομασιόν δεν το λένε;
Από το cosnume (=Ελληνιστί καταναλώνω).
Χούφτωμα στην κυρία και σαμπάνια κέρασμα.
Και κει ήρθε η πρώτη… και έκατσε στα πόδια μου.

  • Γκλυκό αγκόρι, τα με κεράσει ένα ποτό; Τα κάνω όλα. Και παρτούζα με το φίλο σου κάνω αν τες αγκόρι μου. ‘Ολα τα κάνω.

Και τον κοιτά και τον Ντάφυ όλο νόημα (Ο Ντάφυ είναι ο κολλητός. Κωδική ονομασία για τον έτερο ένοχο).
Κόκκαλο εγώ (γκούχου-γκούχου… τι κοιτάτε ρε… αφού με χούφτωσε κανονικά η κυρία!!!), χαμογελαστός ο άλλος δίπλα μου… της λέει :

  • ‘Ενα ποτάκι ήρθαμε να πιούμε, άμα θελήσουμε, θα είσαι εδώ τριγύρω;

  • ‘Οτι θες γκλυκό μου αγκόρι, του είπε και αφού μας κοίταξε όλο νόημα με τα γαλανά της μάτια, με ξεχούφτωσε αργά-αργά και έφυγε προς… άγραν πελατών.

Εκεί, ζήλεψα…

Δε λέω… δεν είναι και ο Μπραντ Πητ ο Ντάφυ, αλλά (μεταξύ μας τώρα…) ΕΓΩ είμαι ο γλυκόφατσος, αυτός που μικροφέρνει και μας βάζει και τους δυό στο ίδιο λούκι η Ρουμανοβουλγαροτέτοια;

“Γκλυκό αγκόρι!!!”

Αλλάξαμε θέσεις και γω έκατσα στην απο μέσα θέση. Δεν είχα και εμπειρία στο πως να αποκρούω τέτοιες επιθέσεις άλλωστε (παιδί της Εκκλησίας είμαι… ήμουν… κάτι τέτοιο).

‘Αρχισα να ρουφάω τη μπόμπα βότκα. Θυμήθηκα τότε το καθαρό οινόπνευμα που μου έβαζε η μητέρα μου στις πληγές όταν έπεφτα από το ποδήλατο.
Πρέπει να μου έκαψε ίσαμε 3 τετραγωνικά εκατοστά ιστού στον οισοφάγο.
‘Αναψα ένα τσιγάρο και άρχισα να απολαμβάνω το θέαμα.
Απ όλα είχε το μαγαζί.
Και όταν λέμε από όλα… λέμε… από όλα!

Με 100 Ευρώ, διάλεγες μια κυρία και αντί για το W.C, σε πήγαινε η κυρία στο …. Wait for Cock δωμάτιο… (με λαμβάνετε να ‘ουμ ή να το πω στα Ελληνικά😉.
Και κει που χόρευε στη μπάρα μια μαύρη (με όντος πολύ γυμνασμένο σώμα) έρχεται πάλι η πρώτη…

  • Τα κάνουμε κατάσταση;

  • ‘Ενα ποτό ήρθαμε να πιούμε… ίσως…. μετά, είπε ο Μπραντ Πητ… (σόρρυ… ο Ντάφυ).

  • Μα…πρέπει να δουλέψουμε και μεις τα κορίτσια… ξαναείπε η Σβελτάνα (δεν ξέρω πως τη λένε… αλλά για Σβετλάνα την έκοψα).

Και τότε με χτύπησε κατακούτελα.
Πέρασα σε φάση παρατήρησης του χώρου.
Αναλογίστηκα, ποια μοίρα έφερε όλες αυτές τις κοπέλες σε μια άλλη χώρα. να δίνονται έναντι αμοιβής στον κάθε τυχαίο.
Και καλά εμείς οι δυο, πήγαμε για καλό σκοπό… (να σώσω τον Ντάφυ από τη Γιουροβύζιον) αλλά άλλοι;

Παρατήρησα κάτι άντρες…. που σε καθημερινές συνθήκες δεν θα τους πλησίαζε καμία μα καμία γυναίκα.
Δεν έχουν ορμές αυτοί;
‘Έχουν και παραέχουν… κάπως πρέπει να ικανοποιηθούν.
Ηρωίδες οι κοπέλες αυτές.
Να παίρνουν τον κάθε ένα, τυχαίο, άγνωστο, πιτσιρικά που πάει για την εμπειρία, ανέραστο για τους δικούς του λόγους, ντροπαλό, ελεύθερο, δεσμευμένο… για λίγα Ευρώ.
Πουλάνε τη νεότητά τους για ένα κομμάτι ψωμί (ή και παντεσπάνι οι πιο…γκλαμουράτες).

Στον κάθε τυχαίο.

Κοινωνικό έργο επιτελούν.
Πάει ο παντρεμένος που θέλει να ξενοπηδήσει εκ του ασφαλούς.
Πάει ο γέρος που δεν έχει άλλο τρόπο να κάνει σεξ με γυναίκα.
Πάει ο παμφάγος που δεν τον έχει δει ούτε με καθρέφτη εδώ και 15 χρόνια.
Πάει ο νέος για να μάθει.
Πάει ο οποιοσδήποτε για να αποκτήσει για 10 λεπτά μια γυναίκα που ούτε στα όνειρά του δεν θα μπορούσε.
Πάει ο καθείς για τους λόγους του.

Αλλά αυτό δεν αλλάζει πως οι κοπελιές αυτές είναι ηρωίδες.
Σε αναζήτηση καλύτερης ζωής… φεύγοντας από την ανέχεια της Βουλγαρίας (πχ), σε ένα βράδυ στην Ελλάδα βγάζουν περισσότερα από όσα ο μέσος εργαζόμενος εκεί σε ένα χρόνο.

Ηρωίδες..

Τιμήστε τις… και προσοχή στις μπόμπες και στο αντρικό στριπτήζ που ξεκινά στις 4 το πρωί!

 

10 Responses to “Μια βραδιά στο στριπτηζάδικο…”

  1. Πολύ ανοιχτό μυαλό η συμβία του ντάφυ. Την βλέπω τάρανδο μια μέρα😛 Αλλά κι αυτός ευκαιρία μου φαίνεται. Σε παρέσυρε αθώο τρέκο🙂

  2. Και που να ακούσεις τι μου είπε η συμβία του Ντάφυ κείνο το βράδυ :
    – Ωραίο μαγαζί είναι… καλά ποτά, τέλεια μουσική, ωραίο κόσμο, θα περάσετε σούπερ!

    Για τα ποτά μονάχα έχω αντιρρήσεις… όπως και για το “θα περάσουμε σούπερ”…

    ΔΕΝ περάσαμε σούπερ…😦

    (Ντάφυ δε σε έκαψα πασά μου, έτσι;;;)

  3. Βρε κάπτεν… κρύβε λόγια κι εσύ…😀

  4. Πάει… τον έκαψα τον άνθρωπο!

  5. τς! τς! τς!

    κααατςκαλααα

  6. […] Φταίει ο (κάθε) Trekkos με τον κολλητό που πήγαν για ένα ποτό; […]

  7. Φορούσες μαύρο παντελόνι με άσπρο πουκάμισο?Με μαύρα παπούτσια και μαύρη δερμάτινη ζώνη με ασημένια αγκράφα?Το παντελόνι μαύρο υφασμάτινο?Για μπουφάν τι φορούσες με αυτό το ντύσιμο?????????

  8. Καλή μου Μελίνα, αυτά τα φορούσαμε τη δεκαετία του ’80…

    Τώρα πλέον γίναμε ψευδοκυριλέδες…🙂

  9. esp0ir μου… ναι, ο κολλητός φταίει που με παρέσυρε…

    (Τι σου είναι οι κολλητοί τελικά!)

  10. Μονόπρακτο. Η θεραπεύτρια πήρε το πτυχίο της από το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς.

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Εμπρός! Ποιος είναι?

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Είμαι ο Γιώργος, Καλημέρα.

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Καλημέρα Γιώργο. Πως είσαι?

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Είδα τη φωτογραφία που πήρες το πτυχίο σου από το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς.

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Πώς?

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Εσυ δεν είσαι στη φωτογραφία αυτή με την μύτη, που φιλάς εκείνη την ασπρομάλλα γριά?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Ναι, εγώ είμαι. Τι θέλεις να πεις?

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Κάναμε ένα χρόνο θεραπεία και μου απέκρυψες ότι δεν έχεις πάρει ακόμα το δίπλωμά σου στη γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Το σωστό είναι να λέγεται γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Όπως σκατά θέλει ας λέγεται, ας την πούμε λοιπόν γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία. Εσύ μου έκανες την πεπειραμένη, έπαιρνες 60 ευρώ τη συνεδρία, λες και ήσουν πεπειραμένη και αποδεικνύεται ότι μόλις στις 4 Φεβρουαρίου φέτος πήρες το δίπλωμά σου.

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Και τι σχέση έχει αυτό? Απλά έπρεπε να κάνω μια εργασία για να πάρω το δίπλωμά μου.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Και την έκανες πάνω μου? Με τους επόπτες σου? Εγώ σου εκμυστηρευόμουν πράγματα και εσύ πήγαινες στην ομάδα εποπτείας σου και τα συζητούσες με την ομάδα σου και τον επόπτη σου? Είχες υπογράψει συμβόλαιο εποπτείας? Και αυτός δεν σε ρώτησε αν έχεις τη συγκατάθεση του πελάτη σου, για να συζητάς τα απόκρυφά σου και να παίρνεις διαγνώσεις και κατευθύνσεις από ανθρώπους που ούτε τους έχω δει και ούτε με έχουν δει?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Δεν έχω καμία σχέση εποπτείας με κανέναν επόπτη.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μα αν δεν ήταν ένας επόπτης ποιός άλλος σε εξανάγκασε στη διάρκεια της θεραπείας μου να μην ασχοληθείς ποτέ με το θέμα της δουλειάς μου που την έχασα και στο έχω πει τόσες φορές? Ποιός άλλος εκτός από τον επόπτη σου σε εξανάγκασε να μη δοκιμάσουμε ποτέ να κάνουμε κάποια τεχνική όπως το σταμάτημα της σκέψης (thought stopping) ή την καθυστέρηση αντίδρασης, ή την εναλλαγή ρόλων, ή τη γνωσιακή αναδόμηση, που αναφέρονται στο άρθρο του Καλπάκογλου, και που θα με είχαν ανακουφίσει?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Εγώ έκρινα ότι έπρεπε να ασχοληθούμε με την πεποίθησή σου ότι “είσαι κατώτερος από τους άλλους”. Επειδή δεν συμφωνούσες με αυτή, φάγαμε ένα χρόνο να σε πείσω. Δεν φταίω εγώ. Μετά θα έπρεπε να φάμε άλλο ένα χρόνο για ν μάθεις να ζεις λειτουργικά με αυτή την πεποίθησή σου, αφού δεν θα μπορούσες να την αλλάξεις. Και μετά θα βλέπαμε, επειδή έχεις 25 περίπου κεντρικές πεποιθήσεις.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μα γιατί δεν τήρησες τους κανόνες της δεοντολογίας του Καλπάκογλου που λένε ότι ο θεραπευτής και ο πελάτης του πρέπει να συμφωνήσουν σε ένα συγκεκριμένο αριθμό 17 – 22 συνεδριών πέραν των οποίων δεν πρέπει να παρατείνεται η θεραπεία? Ο Καλπάκογλου δεν έγραφε στο άρθρο του ότι ακόμα και αν πρόκειται για σοβαρότατη κλινική περίπτωση πρέπει να γίνεται συμφωνία για ένα χρόνο και στο τέλος του χρόνου να γίνεται επανεξέταση και νέα συμφωνία θεραπευτή και πελάτη για ένα ακόμα χρόνο?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Εγώ έκρινα ότι δεν ήμουν υποχρεωμένη να το τηρήσω?

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Και γιατί δεν μου το είπες τουλάχιστον?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Έκρινα ότι δεν είχα υποχρέωση να σου το πω, εφόσον δεν με ρώτησες.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μα που να το φανταστώ?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Να το φανταζόσουν. Εσύ είσαι υπεύθυνος που δεν το φαντάστηκες και δεν με ρώτησες.

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Γιατί δεν μου είπες ότι δεν έχεις πάρει το πτυχίο σου?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Δεν είχα υποχρέωση να σου το πω αφού δεν με ρώτησες

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μα που να το φανταστώ?

    ΡΙΤΑ (γνωσιακή θεραπεύτρια)

    Να το φανταζόσουν. Εσύ είσαι υπεύθυνος που δεν το φαντάστηκες και δεν με ρώτησες.

    ΑΥΛΑΙΑ

    (τα ονόματα Ρίτα και Γιώργος είναι τελείως φανταστικά και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα)


Comments are closed.

