Beam me up Scotty…
Ο Λινουξάς ο πρώην Windowsάς και ο Τρέκκι.

Σέξι σεξ και τα μυαλά στο σεξ.

Ολη μέρα κάνω σεξ.

Πρωί-πρωί στην τράπεζα…
Με γαμ***νε στις πληρωμές.

Μετά στο μαγαζί.
Με γάμ***σε μια πελάτισσα για να της δώσω έκπτωση
(Τα @@ια μου πήρε αλλά δεν το κάνουμε θέμα).

Μετά έκανα σεξ με τον φορτοεκφωρτωτή που ήθελε 40 λεπτά του ευρώ / δέμα, χαρτζηλίκι.
Πήρε τα @@ μου και αυτός.

Ολόκληρο το ΠΣΚ έκανα σεξ με το ΦΠΑ.
Γαμάτο!
Στο τέλος τον γ***ησα το ΦΠΑ, αλλά όταν σε 15 μέρες έρθει η ώρα να τον πληρώσω, θα με γαμ***ήσει η εφορία.

Σε λίγες μέρες που θα έρθει κλιμάκιο επιθεώρησης απο τα κεντρικά, θα με γαμ***ήσουν στις παρατηρήσεις.
Αλλά όταν θα τους επισκευώ εγώ στα κεντρικά σε λίγο καιρό, θα τους γαμ***ήσω παρέα με τον γενικό διευθυντή της εταιρίας που είναι φιλαράκι.

Και τώρα ακόμη που γράφω για σεξ, κάνω σεξ με τον υπολογιστή μου.

Μωρό μου, σου αγγίζω τον επεξεργαστή σου, χαϊδεύω τη μητρική σου, τις καμπύλες του case σου, αγγίζω το κουμπί του drive σου και ανοίγεις διάπλατα για μένα, για να δεχθείς το upgrade του ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4… μωρό μου ζόρικο με τους δυό σου πυρήνες!

Και αν δεν έχετε κα@@λώσει ακόμη… να μη σας κάτσει η Σκλεναρίκοβα, η Τζολί με τους 4 εραστές (και τις αμέτρητες ερωμένες) και όλο το αντροσυνάφι της Vivid Entertainment.

Πολύ σεξ σήμερα!

Ουφ!

ΜΠΑΜ… ΜΠΑΜ… ΜΠΑΜ!!!

ΥΓ. Η κυρία ‘Ιωση που πέρασα πρόσφατα, με ξέσκισε, αλλά αυτό δε σας το λέω για μη θεωρηθώ παθητικός.

8 Responses to “Σέξι σεξ και τα μυαλά στο σεξ.”

  1. Μμμμμμμμμμμμ πολυ όμορφα όλα ! 🙂 😉

  2. Εχεις πρόβλημα , αγάπη μου …
    Να απευθυνθείς στον κ Ασκητή .
    ……………………………………
    By the way , που λένε και στην καθομιλουμένη …. δώσε μας κανένα νούμερο κινητού …. μπας και βρεθούμε (τόσο σεξ πια …. ενδιαφέρων τύπος φαίνεσαι).
    ——————————————-
    Για την ίωση , πάρε ECHINACIN 50 drops (διάβασε τις εσώκλειστες οδηγίες).

  3. @silia, ‘Εχει και εξειδίκευση σε Τραπεζικές Υποθέσεις, Εξυηπηρέτηση Πελατών και ΦΠΑ ο κ.Ασκητής ; 🙂
    ——————————————————————————
    Νούμερο κινητό…; Α…πα… πα… πα…. η μαμά μου μου είπε να μη το δίνω σε κανέναν αν πρώτα δε μου δώσουν καραμέλα.
    —————————————————————————–
    Τώρα μου το λές για την ίωση; Μετά από τόσες μέρες ταλαιπωρίας; 😦
    Θα το έχω υπόψιν για την επόμενη φορά πάντως. 🙂
    Να είσαι καλά και να περνάς καλά.:-)

    Είσαι όντως γιατρός ή κατάλαβα λάθος;
    ‘Εχω ένα πόνο… εδώ στη μέση… 🙂
    Σοβαρά…

  4. Eγω θα έλεγα να αρχίσεις τις βιταμίνες…
    με τόσο σεξ δεν σε βλέπω καλά!!!!

    υγ. τυχερούλη!!!!

  5. Ο κ.Ασκητής , έχει γνώμη και ειδίκευση επί παντός επιστητού .
    ————————————
    Καραμέλα για νούμερο κινητού ; Μη χειρότερα …. Δηλαδή για να μας δώσεις Νο σταθερού , τί πρέπει να σου δώσουμε ; Σερενάτα ;
    ————————————————
    Και … ναι . Είμαι όντως γιατρός . Και η Εχινάκεια είναι ένα καταπληκτικό βότανο-φάρμακο για τις ιώσεις . Μόνο , που ιατρικές οδηγίες (για τον πόνο στη μέση μιλάω) από ….διαδικτύου δεν δίνω …. Ούτε κάν από τηλέφωνο …. Όχι γιατί φοβάμαι ότι θα χάσω την αμοιβή μου (θαρρώ πως είμαστε φίλοι πια) , αλλά γιατί , πρέπει πρώτα να σε … εξετάσω (πες στη μαμά σου) ….

  6. ναι, βρε συ! μην τα λες ολα και σε κακοχαρακτηρισουν… χοχιχιχιχιχι

  7. Με τόσο σεξ πρέπει να εξαφανίστηκε η ακμή, εε?

  8. @espoir :
    Ακμή… ;
    Ντεν έκω ακμή καρντιά μου εντώ και 20 κρόνια!

    @Φάιναλυ Κοννέκτεδ : Που χάθηκες εσύ ; Μόλις δεις να γράφω για σεξ εμφανίζεσαι.

    @σίλια : Θα το πω στη μαμά μου και αν μου επιτρέψει… 🙂

    @Προζακ : Αρχίζω βιταμινοθεραπεία απο εβδομάδα 🙂

    @Σιλια : Ποιές βιταμίνες να πάρω ;

    @Αιθεροβάνων : Πολύ όμορφα! Γκρρρρρρρρ…


Comments are closed.

