Beam me up Scotty…
Ο Λινουξάς ο πρώην Windowsάς και ο Τρέκκι.

O υπέρ-εραστής του Διαδικτύου!

… μια ιστορία αγάπης και παθιασμένου, ανυπόφορου, παθιάρικου, υποφερτού έρωτα, άφθονης λαγνείας και ανείπωτου παθιάρικου πάθους. Που λέτε, να ‘ούμ, προχτές το πρωί, καθισμένος στο γραφείο μου, φτιαγμένο από ελβετικό μαόνι, είχα κατεβάσει το Φιρμάνι παντελόνι μου, και έλιαζα τα @@ρια μου στον πρωινό ήλιο που έμπαινε νοσταλγικά μέσα από τις χαραμάδες των Ελβετικών περσίδων μου. Είχα πρηστεί από τα χτεσινοβραδινά όργια με μια γυναικεία ομάδα μπάσκετ (μαζί με τη μασατζού τους, τη γιατρό και την προπονήτρια) και πόναγαν τρομερά.

5879.jpg

Που λέτε, ξάφνου μπουκάρει από την πόρτα, μια πιπινοπιπίτσα, 1,72 ύψος, 55 κιλά, μακριά ξανθά μαλλιά και πωπό και ζυζί που κόλαζαν και μένα ακόμη.

– Χάλασε το αυτοκίνητό μου, μου τέλειωσε η μπαταρία στο κινητό και δεν έχω μετρητά πάνω μου να πάρω τηλεκάρτα να ‘ρθει η Σεξπρές Σέρβις να με βοηθήσει… λέει η πιπινίτσα.

– Κούκλα μου, βούτα το ακουστικό και πάρε όπου θες τηλέφωνο… της αποκρίνομαι.

Καθώς σκύβει να πιάσει το ακουστικό, αποκτώ ξάφνου μια υπέροχη θέα των μεγάλων αδένων της. Αναψοκοκκινίζω, την κοιτάω, με κοιτάει… και ξάφνου πετιέται σαν το ελάφι στο γραφείο μου πάνω, σκίζει τα ρούχα της, και με παρακαλά….

– Σκίσε με να αλλάζω γκέϊ σχεδιαστή!

Δεν έχασα ευκαιρία, είχα που είχα το Φιρμάνι σε διάλειμμα, και .. ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!!! Της πετάω 3 της πιπίνας…
Φεύγει η πιπίνα και μπουκάρει στη γραφειάρα η γραμματέας μου. 1,72 ύψος, 55 κιλά, μακριά ξανθά μαλλιά και πωπό και ζυζί που κόλαζαν και μένα ακόμη.

– Αφεντικό! Τι χάλια είναι αυτά; Δε σε ικανοποίησε η μικρή; Μισό να υπογράψεις τα φαξ και να τα στείλω στους πελάτες και έρχομαι να σε συγυρίσω, είπε.

– Άστα κάτω μανάρι μου και έλα να σου υπαγορεύσω ένα γράμμα να ‘ουμ!

Καθώς σκύβει να πιάσει το ακουστικό για να στείλει τα φαξ, αποκτώ ξάφνου μια υπέροχη θέα των μεγάλων αδένων της. Αναψοκοκκινίζω, την κοιτάω, με κοιτάει… και ξάφνου πετιέται σαν το ελάφι στο γραφείο μου πάνω, σκίζει τα ρούχα της και με παρακαλά….

– Σκίσε με να αλλάξω κι εγώ γκέϊ σχεδιαστή!

Δεν έχασα ευκαιρία, είχα που είχα το Φιρμάνι σε διάλειμμα, και .. ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!!! Της πετάω τρία της γραμματέως.

5878.jpg

Είχε πάει κοντά τρεις η ώρα. Ο ήλιος έβραζε και γω να ‘ουμ είχα κάτι καύλες ως το ταβάνι. Λέω στη γραμματέα πως θα πάω ως το Μακιδόναλδο απέναντι να βουτήξω ένα μπέργερ να φάω. Κοιτάω στο ταμείο και τι να δω; 1,72 ύψος, 55 κιλά, μακριά ξανθά μαλλιά και πωπό και ζυζί που κόλαζαν και μένα ακόμη η ταμίας.

– Μωρό, είσαι για ένα hot dog; της λέω

– Έχω παραλαβή σε πατάτες στην αποθήκη, μου λέει το μωρό. Έλα να με βοηθήσεις. Σκίσε με να αλλάξω αλυσίδα και να πάω στα Γκουντένια!

Δεν έχασα ευκαιρία, είχα που είχα το στομάχι σε διάλειμμα, και .. ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!!! Της πετάω τρία της ταμειακής.
Νηστικός αλλά… “Χορτάτος” μπαίνω στο Μερσεντέ να πάω σπίτι. Στο δρόμο με σταματά μια τροχονόμος για υπερβολική ταχύτης.

– Κύριε, μου λέει, ξέρετε με πόσο πηγαίνατε; Μου λέει η τροχονόμος και παθαίνω πλάκα καθώς την κοιτάω. 1,72 ύψος, 55 κιλά, μακριά ξανθά μαλλιά και πωπό και ζυζί που κολάζαν και μένα ακόμη.

– Με 33 πήγαινα μωρό, της λέω. Είναι κολλημένο το κοντέρ και δεν ξέρω πόσο πάει η Μερσέντα. Έλα μέσα να μου το ξεκολλήσεις.

– Σκίστο το ταμπλώ να αλλάξεις φαναρτζή, μου λέει και μπουκάρει στην Μερσέντα.

Δεν έχασα ευκαιρία, είχα που είχα γλυτώσει την κλήση και .. ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!!! Της πετάω τρία της τροχονόμας.

Με τα πολλά που λες, πάω σπίτι. Με βλέπει η κυρά με λερωμένο παντελόνι από τις πατάτες του Μακινδόλαδου…

– Κύρη μου τι έπαθες; Λέρωσες τα απαυτά σου; Έλα να στα καθαρίσω.

Περιττό να σας πω πως η κυρά μου είναι μια θεά. 1,72 ύψος, 55 κιλά, μακριά ξανθά μαλλιά και πωπό και ζυζί που κολάζαν και μένα ακόμη.

– Σκίστο το Φιρμάνι, να βγει το χαρμάνι της λέω και δε χάνω την ευκαιρία μάγκες. ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!!! Tης πετάω τρία της κυράς.

5877.jpg

Είχα αρχίσει να κουράζομαι και πήγα για ύπνο. Aλήθεια σας λέω, όλα όσα έγραψα είναι αλήθεια, δε λέω ψέματα. Μα τον Γιαραμπή σας λέω. Να μου ξεραθεί αν σας λέω ψέματα.

Ορίστε και η φώτο μου για να με πιστέψετε ότι οι γυναίκες πέφτουν ξερές όταν με βλέπουν.

180px-ugly_man_2.jpg

