Beam me up Scotty…
Ο Λινουξάς ο πρώην Windowsάς και ο Τρέκκι.

We all know what you did last Spring…

Καλή σας μέρα αγαπητοί μου αναγνώστες.

Σήμερα θα σας διηγηθώ μια ιστορία διαδικτυακής τρέλας, όπως την βιώνω εδώ και 10-12 μέρες.

Στη διαδικτυακή μου ζωή, διάγω βίο ως επιμελητής σε γνωστό (ίσως και άγνωστο) Ελληνικό ιστότοπο.

…που έχει πάνω από 10,000 εγγεγραμμένα μέλη.
…άντε να είναι ορίτζιναλ μέλη τα 7,000 και τα υπόλοιπα διπλοεγγραφές.

Μια κοινότητα ανθρώπων, μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.
Πριν μερικούς μήνες λοιπόν, ένα από τα μέλη μας, άνοιξε ένα θεματάκι… από τα εκατοντάδες χιλιάδες άλλα που ανοίχθηκαν στη ζωή του ιστότοπου αυτού.
…μίλαγε για τουλούμπες, το γνωστό γλύκισμα με τη βαριά σοροπιαστή γεύση που σε κάνει να ξεχνάς τριγλυκερίδια, χοληστερίνες, διαβήτες και εμφράγματα (μακρυά από μας…) και να το γεύεσαι.

Επρόκειτο για ένα… διαδικτυακό αστείο μεταξύ δύο συγκεκριμένων χρηστών, από τα πολλά που λαμβάνουν χώρα στον ιστότοπό μας.

‘Ελα όμως…. που συνέπεσε… το “τουλουμπίτσα” να είναι το… ψευδώνυμο του ψευδώνυμου του νικ ενός άλλου μέλος, γνωστό για την οξυθυμία της, την εκλεπτυσμένη μπουρδολογία της άνευ ουσίας και λίγδας.
…και της το είχα πει άλλωστε :
– ΧΑΝΕΣΑΙ !
Βάλε το μυαλουδάκι σου να κάνει κάτι πιο χρήσιμο από το να παπαρολογεί.

Βλέπετε, τότε με είχε σε εκτίμηση, ή έτσι νόμιζα. Πάντως τα ΠΜ (Προσωπικά Μηνύματα) που μου έστελνε απείχαν ελάχιστα απο το να χαρακτηριστούν ως μηνύματα σε ένα φιλαράκι και μάλιστα επιμελητή ενός site, στον οποίο έλεγε τα παράπονά της, της έδινε έναν ώμο για να “κλάψει” όποτε χρειάστηκε και εν τέλει, τη στήριξε, χάριν ουδετερότητας, σε πολλά θέματα του ιστότοπου, όταν όλοι οι άλλοι… την είχαν ξεχέσει.

…μέχρι τη στιγμή της τουλούμπας!

Είχε μάλιστα συμπέσει το άνοιγμα του θέματος αυτού, με την υπόσχεσή μου σε συνεργάτη στη Θεσσαλονίκη, να του πάω μερικές τουλούμπες από τις αγαπημένες μου, από ένα μαγαζί στη Βέροια (ονόματα δε λέμε, γλύφω τα δάχτυλά μου τώρα και κολλάει το πληκτρολόγιο… δε μπορώ να γράψω το όνομα, σόρρυ!)

Μονομιάς, ορμάω στο θέμα και αρχίζω τα “σορόπια” με τις τουλούμπες και τα σχετικά (όποιος γνωρίζει τον ιστότοπο, καταλαβαίνει ότι μιλάμε για μέρες Β.Σ.Θ)

Και τότε άρχισαν τα παρατράγουδα…
‘Aρχισεη … “τουλουμπίτσα” να ζητά από μένα και τον διαχειριστή της σελίδας, να κλειδώσουμε το θέμα.

Ντιπ νιονιό όμως.
– Κλειδώστε το, έλεγε
– Γιατί ;;;
– Κλειδώστε το!
– ΓΙΑΤΙ ; Πες μας ένα λόγο ;;; Γιατί ;
– Γιατί έτσι θέλω!

Με τον ετσιθελισμό, δεν κλειδώνεται κανένα θέμα. Πρέπει να το ζητήσει ο εκδότης του ή το περιεχόμενό του να προσβάλει τα χρηστά ήθη ή να γίνεται επίθεση κατά προσωπικού σε άλλο μέλος.
Και ναι… θα μπορούσε να χαρακτηριστεί επίθεση σε άλλο μέλος, το θέμα αυτό, ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η… “τουλουμπίτσα” ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ότι πιθανόν… το θέμα να αναφέρονταν σε αυτό το μέλος!

Μόνο και μόνο να το είχε πει σε μένα (πχ…), σε μένα που… λίγο καιρό νωρίτερα είχε ζητήσει ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ στο φόρουμ !

‘Αρχισε λοιπόν, να πλάθει ιστορίες διάφορες.
Πως είχα σχέση… με την εν λόγω χρήστιδα που άνοιξε το θέμα, να μου στέλνει ΠΜ επιθετικής φύσεως, ζητώντας μου να κλειδώσω το θέμα (σ.σ. επι τη ευκαιρία, θα σου υπενθυμίσω πως… η αρμοδιότητά μου, δεν άπτεται του εν λόγω φόρουμ, ψάξτο, δεν έχω global rights).

Απηυδισμένη προφανώς, πριν λίγο καιρό… έμαθε και για τις άλλες χρήσεις του διαδικτύου, όπως τα blog.
Και ξεκίνησε ένα δικό της… πιθανόν και το δεύτερο να είναι δικό της, καταλογίζοντας μου… τα ακατονόμαστα.

Σύμφωνοι, δεν είμαι άγιος, ούτε ποτέ μου αυτοπροβλήθηκα ως άγιος.
Και θα δεχθώ κάθε είδους πείραγμα και προσβολή, σε μένα. Αλλά το να χρησιμοποιείται το όνομα της κόρης μου και του πατέρα μου, σε ένα λογοπαίγνιο… και μάλιστα εντός έδρας, είναι ότι πιο τιποτένιο μπορεί να κάνει κάποιος.
Ας μου προσάψει ότι επιθυμεί.
Αποδείξεις έχει ;

Πως να έχει ; Αφού δεν υπάρχουν!

Υπάρχουν όμως αποδείξεις… των δικών της ατασθαλιών… καταγεγραμμένες στους σκληρούς δίσκους τριών Ελληνικών ιστότοπων, στους οποίους έχει εγγραφεί κατά καιρούς και έχει φέρει αναστάτωση… σοροπιαστή.

‘Eτσι λοιπόν, τουλουμπίτσα μου… στο σπίτι του κρεμασμένου, δε μιλάνε για σχοινί!

Και μη ξεχνάς…

We all know what you did last Spring!
Je vous aime, vous êtes mon amour touloumbiene!

A bientot!

5 Responses to “We all know what you did last Spring…”

  1. ρε γιατι καθεσαι και ασχολησαι με το βλαμμενο γυφτοντάμαρο.

  2. Ακόμα δε βαρέθηκε? 😮

  3. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!
    Με απατάς;
    Κερατά!

  4. Εγώ να σε απατήσω… μοναδική μου αγάπη υπ’ αρίθμ #26 ;

  5. ακου ρε πραματα που συμβαινουν στο κοσμο. Καλα η ιστορια ειναι “κουφή” περισσοτερο αλλα αμα μπει και ο διασυρμος στη μεση ανευ αποδειξεων καλλιά να το παιρνεις στο ψιλο και να γελας.. Η τρελλα του κοσμου δεν εχει πυθμενα οποτε μη χαλιεσαι για ιστοριες καθημερινης λοξας.


Comments are closed.

