Beam me up Scotty…
Ο Λινουξάς ο πρώην Windowsάς και ο Τρέκκι.

Το μαγαζάκι του τρόμου…

08:59

  • ‘Ανοιξε σουσάμι ! ‘Ανοιξε σου λέω ! (γκντουπ).

Επιτέλους τα Windows XP Home, έκαναν εκκίνηση. Δεν κολλήσαν. Το τροφοδοτικό βογκάει, ο επεξεργαστής φορτσάρει, το λογισμικό φορτώνει.

Μια γουλιά καφέ και…

  • Καλημέρα σας.

  • Καλημέρα σ….

  • Θα ήθελα πιάτα πορσελάνινα. Από αυτά που δε σπάνε. Σαν αυτά που είχα.

  • Σαν αυτά που είχατε ;

  • Ναι, σαν αυτά που είχα και μου σπάσανε, απο τα άθραυστα, ξέρετε…

09:03

  • Σε τι μπορώ να βοηθήσω ;

  • ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ! ΟΜΟΡΦΟ, ΜΕ ΜΠΟΥΓΙΟ, ΜΠΌΛΙΚΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ και πολύ φτηνό ρε συ μάστορα.

  • Δηλαδή… με 20 Ευρώ ;

  • Λιγότερο !!!

  • Με 15 Ευρώ ;

  • Πιο φτηνό !!!

  • Με 10 Ευρώ ;

  • Τίποτε πιο ακριβό δεν έχεις ;;;

  • !!!

09:05,09:06, 09:07, 09:08…

10:10. Χτυπάμε ηδη τον δεύτερο καφέ. Ζεστό σαν ταααααα…. ταααααα… ζυζιά της κυρίας που κουνάμενη, σειάμενη έρχεται μπροστά μου.

  • Γειά σας.

  • Γγγγγ…

  • Θα ήθελα να μου δώσετε αυτά τα όμορφα φλυτζάνια στο πρώτο ράφι.

  • Μάλιστα. Μου δείχνετε σας παρακαλώ ;

  • Βεβαίως.

Την ακολουθώ. Ξαφνικά σκύβει μπροστά μου και τον τουρλώνει. Πατάω φρένο για να μη χαθεί ο Φίφης ανάμεσα στον ‘Ολυμπο και τον Κίσσαβο.

Το στρινγκάκι μαύρο και η ετικέτα εξέχει. Της την λές τώρα ή δεν της την λές ;

  • Να, αυτά εδώ….

Μαμώ τις δουλειές έχω. ‘Αλλοι πληρώνουν στα στριπτηζάδικα για τέτοιο θέαμα και μένα… με πληρώνουν για να τις εξυπηρετώ !

10:20

  • Γκειά σας. Με έστειλε η κυρία Χ… απο ντίπλα να μου δώσετε λίγα πσιλά γκια το μαγκαζί. 20 Εβρό μου έντωσε.

  • Βεβαίως (μετρώ κέρματα του ενός Ευρώ , σύνολο 20 τον αριθμό). Απο που είστε ;

  • Ρούσσια. Εγκώ κορεύτρια στο… το ξέρετε το μαγκαζί, στο κέντρο.

Και τι κέντρο ! Χάνεσαι εκεί μέσα. Ψάχνεις να πάρεις ανάσα ανάμεσα απο τα βουνά. Ιμαλάϊα και Ανδεις μαζί ! Και οι βουνοκορφές, κάτω απο το αραχνούφαντο μπλουζάκι, ροδοκόκκινες!

Μαμώ τις δουλειές έχω τελικά!

10:22, 10:25, 10:29…

10:35 πμ

  • Η τοστιέρα χάλασε ! Να μου την αλλάξετε !

  • Μάλιστα. Δώστε μου σας παρακαλώ την εγγύηση.

  • Ποιά εγγύηση ; Δεν έχω την εγγύηση ! Πάνε 5 χρόνια τώρα ! Να μου δώσετε άλλη ΔΩΡΕΑΝ !

  • Ξέρετε… η εγγύηση έχει ισχύ για 12 μήνες στα ηλεκτρικά.

  • !!!

Μάμησέ τα δουλειά έχω τελικά.

 

10:43.

      – Γειά σα…

  • Οι αγελαδίτσες οι κεραμεικές, είναι οι αυθεντικές ;

  • Οιιιι… ποιές… αυθεντικές ;

  • Οι αγελαδίτσες. Τις έχω δει σε μαγαζιά της Αθήνας, σαν το δικό σας, στον ίδιο όμιλο

(Τι να πεις τώρα… franchise είμαστε, ίδιοι είμαστε όλοι!)

  • Εμάς είναι Θεσσαλονίκης ξέρετε…

  • ‘Αρα δεν είναι οι αυθεντικές. Χαίρεται !

10:49 πμ… …11:40 πμ

  • Αυτά τα πιάτα, το σετ των 20 τεμαχίων, πόσα τεμάχια είναι ; Και τα Ευρώ που γράφει πάνω στο καρτελάκι, είναι η τιμή του ;;;

  • (όχι… για πλάκα τα βάλαμε εκεί για να ρωτάς!)

11:41 πμ… … 12:20 μμ.

  • Γειά σας. Τι μάρκα ηλεκτρικά έχετε ;

  • Της εταιρίας μας, μόνο

  • Μάλιστα, την Μουλινέξ την έχετε ;

  • ‘Οχι, της εταιρίας μας μόνο.

  • Την Tefal την έχετε ;

  • ‘Οχι, της εταιρίας μας μόνο.

  • Την Krups την έχετε ;

  • ‘Οχι, της εταιρίας μας μόνο.

  • Την AEG την έχετε ;

  • ‘Οχι, της εταιρίας μας μόνο.

  • Μα ποιά μάρκα έχετε τέλος πάντων ;

  • Της εταιρίας μας μόνο!!!

  • Καλά… ευχαριστώ.

  • !!! (speechless!!!)

13:05

  • Καταπληκτική η τηλεορασίτσα ! Και μόνο 22 Ευρώ ! Τηλεκοντρόλ έχει ; τι ανάλυση έχει η οθόνη ; Plasma είναι ; Πόσα κανάλια πιάνει ; DVD Player έχει ;

  • 21,90 έχει, με τόσα λεφτά που κάνει ολόκληρη η συσκευή, αγοράζετε μόνο το τηλεκοντρόλ της ΤιΒί που μου περιγράψατε!

Μάμησέ τα δουλειά έχω τελικά.

13:20

Παραλαβή… ο δρόμος κλείνει για 45 δεύτερα για να ξεφορτώσει το φορτηγό 25 δέματα. Πανικός και ομίχλη,

  • ΠΙΑΣΕ !

  • ΔΩΣΕ !

  • ΠΑΡΕ !

Ρεκόρ Γκίνες ! Κατέβηκαν τα δέματα, πληρώθηκε η φορτωτική και η ηχορύπανση έφτασε στο 1 δις ντεσιμπέλ απο τους νευριασμένους οδηγούς που κορνάριζαν.

17:34

  • Εγώ όταν αγοράζω κάτι θέλω να είναι σωστό!

  • Μαααα… τα πιάτα που πήρατε έχουν 0,75 Λεπτά το ένα ! Πόσο καλύτερα από την τιμή τους να είναι ; Πάρτε αυτά με 3,20 ευρώ το ένα για… τελειότητα!

  • ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ !!! ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ !!! ΘΕΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ 75 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!

  • ΕΕΕΕΕΕ… ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!

(Μας μαμάνε και από πάνω…)

18:50

  • ‘Εχω αυτά τα κουπόνια απο το Βερόπουλο για κάτι πιάτα. Να τα εξαργυρώσω εδώ γιατί βαριέμαι να πάω μεχρι εκεί ;

(Ωωωωχ Παναίαμ!!!)

19:45

  • Γίνεται, αντί για 120 Ευρώ, να μου χρεώσετε στην πιστωτική 500 Ευρώ και να μου δώσετε τα ρέστα σε μετρητά ;

(Τις βρωμοδουλειές σας… σε άλλο μπουρδέλο, εμείς είμαστε τίμιοι κλέφτες)

21:00

Η μέρα φεύγει, το κάτι σαν “Ζ” της ημέρας έρχεται να μου δώσει…τη λυπητερή.

Τα έξοδα τρέχουν, όλοι ζητάνε λεφτά, η εφορία, οι προμηθευτές, οι τράπεζες, το παιδί, οι συνέταιροι, το ΤΑΕ, το ΙΚΑ, ο λογιστής!

21:50

  • Αντρούλη μου…. να κάνουμε τρελλίτσες !

  • ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΛΛΙΤΣΕΣ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΙΣΣΕΣ ! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!

… και έτσι ήρεμα και όμορφα κυλά η ζωή στο Τρεκοσόπι…

 

Ζυζιά για όλους ! Κρύσταλλα χαραγμένα με ρώγα !

5 Responses to “Το μαγαζάκι του τρόμου…”

  1. 😀 απίστευτος!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Πάρα πολύ όμορφο κείμενο!!!!!!!!
    Εξυπνοι,όμορφοι, καθημερινοί διάλογοι!
    Ανθρώπινος και συμπαθέστατος ο πρωταγωνιστής.
    Τον κατανοείς και συμπάσχεις μαζί του.
    (πόσο πληκτική όμως η ζωή του καημένου!)

    Μου άφησε μια πολυ μα πολυ γλυκειά γεύση ο επίλογος :
    … και έτσι ήρεμα και όμορφα κυλά η ζωή στο Τρεκοσόπι…

  3. εε… παιδιιιι!
    πιασε… εεε… γραψε τιποτα ακομα!!

  4. Coming soon, to a browser near you…

  5. χαχαχα, ενταξει. χαρα στην υπομονη σου. Οι ιστοριες καθημερινης τρελλας που ελεγα, λολ.


Comments are closed.

